x تبلیغات
nipaco

آینه کاری و استفاده از آینه رنگی در آن

 آینه کاری و استفاده از آینه رنگی در آن

در ایران باستان آب و آینه نماد پاکی و روشنی هستند و ورود آن به معماری داخلی نیز احتمالا برای تداعی کردن همین معنی است . استفاده از آینه ها در تزیین فضای داخلی ساختمان ها با کاربرد های مختلف از زمان ساسانیان در بین ایرانیان رواج یافته و آثار شکوهمند این هنر باستانی ایرانی در دوران صفوی به اوج خود رسید که تا امروز هم چشم هر بیننده خوش ذوقی را به خود خیره میکند. در آن دوران آینه از سایر کشور ها مانند هلند وارد ایران می شد و به دلایل مختلف در طول راه دچار آسیب می شد و می شکست. خرید آینه خرد شده رنگی، هنرمندان ایرانی با توجه به تفکر اقتصادی خود به فکر استفاده از این قطعات شکسته اینه افتادند و هنر آیه کاری به این ترتیب متولد شد.

مزایا و معایب لمسه کوبی دیوار

 

مزایا و معایب لمسه کوبی دیوار

همانطور که عنوان شد جنس لمسه از انواع پارچه و چرم است و به همین دلیل ممکن است همراه با معایب و ایراداتی نیز باشد که دانستن این نکات مثبت و منفی، شما را برای انتخاب گزینه بهتر، راهنمایی می‌کند. در ادامه به برخی از این معایب و مزایا اشاره می‌کنیم:

لمسه کاری چیست؟ چه اصول و کاربردی دارد؟

 لمسه کاری، لمسه دوزی یا لمسه کوبی یکی از شاخه‌های طراحی داخلی ساختمان است که طراح به‌وسیله پارچه‌ها یا الیاف چرم تزیینات لوکس و لاکچری فوق‌العاده‌ای را روی دیوار‌ها به‌وجود می‌آورد. لمسه دوزی از زمان پهلوی در ایران توسط فرانسوی‌ها وارد شد و پس از آن رواج پیدا کرد، هم‌اکنون می‌توانید آثاری از لمسه‌ها را در برخی از کاخ‌های تهران ببینید.

برای دیوار‌های مختلف خانه از جمله دیوار‌های اتاق نشیمن، اتاق‌خواب، پشت درب‌ها یا مبل‌ها و  لمسه کاری به‌کار

ماهیت آیینه های رنگی

 ماهیت آیینه های رنگی

خرید آیینه های رنگی با قیمت ارزانیکی از آینه‌های پرفروش و مدرن هس که امروزه در طرح‌های فوق‌العاده زیبا تولید میشه.که طرفداران بسیاری هم تو زمینه چیدمان دکوراتیو لاکچری داره . ناگفته نمونه که کیفیت این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیس. شفافیت و وضوح تصویر شگفت‌انگیزی داره. مخوصا اگر با نور بک‌لایت هم عجین بشه که دیگه غوغا میکنه.

 

لمسه کاری دیوار پشت تلویزیون

 

لمسه کاری دیوار پشت تلویزیون

در صورت استفاده از لمسه کاری در پشت تلویزیون، بعد خاصی به زمینه داده می‌شود، به خصوص اگر جنس پارچه از جنس مخمل باشد، جذابیت بیشتری را به محیط می‌بخشد. این متد نه تنها به عنوان عایقی بسیار قوی در برابر انتقال صدای تلویزیون عمل می‌کند، بلکه زیبایی فضا را نیز دو چندان می‌کند. ضمن اینکه نصب بسیار ساده‌ و سریعی دارد و بدون نیاز به مصالح ساختمانی نظیر گچ و سیمان و هر گونه عملیات بنایی، انجام می‌شود و خوشبختانه هیچگونه خلل و وقفه‌ای در فرآیند کار منزل به وجود نمی‌آورد.

دکوراسیون داخلی با نیپا

 

دکوراسیون داخلی با نیپا

من، محمد حسین مقدم و تیم نیپا دکوراسیون از سال 92 در زمینه دکوراسیون داخلی در کنار هم جمع شدیم . در این دوره، کارمون فروش انواع محصولات شیشه و آینه دکوراتیو و خرید آیینه های رنگی با ارزانترین قیمت بود . با اجرای زیر ساخت های مالی و فروش، و ایجاد بستری قائم به سیستم ، کار را  توسعه دادیم و به مرجع فروش آینه های دکوراتیو تبدیل شدیم . با توانایی که در خودمون داشتیم و پتانسیل موجود در بازار دکوراسیون داخلی، تصمیم گرفتیم تا سرزمین فعالیتمون رو درحوزه دکوراسیون گسترش بدیم.

خرید آیینه های رنگی

  

خرید آیینه های رنگی

 

آینه‌های رنگی ارزان قیمت با استفاده از یک لایه بازتابنده انعکاس تصویر در شیشه‌ها به وجود می‌آیند. این لایه بازتابنده در گذشته از فلزاتی نظیر جیوه و نقره به وجود می‌آمد. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن رنگ‌ها و متریال‌های جدید، صنایع ساخت شیشه و آینه با افزودن رنگ‌های مختلف به ماده سازنده روکش بازتابنده آینه‌ها باعث ساخت آینه‌های رنگی شده در رنگ‌های مختلف گرده اند. آینه رنگی به عنوان یکی از جدیدترین المان‌های طراحی داخلی شناخته می‌شود که روز به روز مخاطبان آن در حال افزایش است به نحوی که امروزه طراحان دکوراسیون داخلی برای آینه کاری فضاها بیشتر از قیمت آینه‌های رنگی استفاده می‌نمایند. این نوع آینه‌ها با ایجاد تللو رنگی جذاب در کنار بازتاب رنگی تصاویر جلوه ای مثال زدنی را ایجاد می‌کنند. پرفروشترین آینه‌های رنگی به کار رفته در دکوراسیون داخلی شامل: آینه طلایی، آینه برنزی ، آینه شامپاینی (مسی)، آینه دودی، آینه مشکی، آینه آبی، آینه سفید، آینه سبز و آینه بنفش هستند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازهای فضای مورد نظرتان آینه رنگی مناسب را برای استفاده در دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید.

لمسه کاری دیوار

 

 لمسه کاری دیوار

یکی از دیوارپوش های لوکس و شکیلی که در دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی مورد استقبال می باشد، لمسه کاری دیوار است که اولین بار در زمان پهلوی توسط فرانسوی ها وارد ایران شد. در لمسه کوبی دیواری، دیوارها حالت سه بعدی پیدا می کنند و جلوه خاصی می یابند.

لمسه کاری چیست ؟

 

لمسه کاری چیست ؟

به شکل خاصی از فرم دادن به پارچه گفته می شود که در آن پارچه مبل به صورت برجستگی و فرورفتگی های منظم و زیبا فرم داده می شوند . پس از حالت دادن بر روی پارچه معمولا به شکل لوزی شکل خواهد بود

آیینه های رنگی از نیپا

 آیینه های رنگی  از نیپا

آیینه‌های رنگی، نوعی نمونه آیینه هستند که در آن رنگ استفاده شده در عموماً لایه‌های نازک متریالهای مختلف است که درون شیشه قرار گرفته‌اند. این نوع آیینه‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان در زمینهٔ طراحی داخلی و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد